Adidas ClimaCool Revolution Mænd Sportssko slibende
#1 April 27, 2:58 am
Adidas ClimaCool Revolution Mænd Sportssko slibende

Denne helt nye Adidas Terrex Agravic trænger igennem et rimeligt konkurrencedygtigt trail-running løbesko marked, selv om til trods for tilstedeværelsen af ​​et prispunkt forbundet med 135 dollar, tror de fleste af os, at varen støtter sin helt egen. Det er en stadig større løbesko versus favorit Brooks Cascadia 11 ud over Saucony Peregrine 6, som kan være lettere, selvom færre fast. Til sin styrke ud over den teknologiske dygtighed er en blandt det næsten alle gode modstand ville være Are generelt Sportiva Bushido. Hver vil være identisk med hensyn til fod, selvom Bushido tilbyder lidt af grænserne med overskydende vægt og især er den højere kvalitetsløsning beregnet til meget lange kilometer (se din dybdegående undersøgelse). Hvis du foretrækker et polstret drev, så er denne Agravic's Raise mellomsåle sædvanligvis praktisk og giver overlegen ensomhed med spidse crud versus lean Bushido.

En anden løbesko beregnet til Adidas ClimaCool Revolution Mænd Sportssko slibende pister ville være Salomon Speedcross 5. Denne store pilformede lugs er som regel kategori bestemt til ømhed og derudover er som en magnet, ud over at vi har fundet denne Salomon er som regel meget Godt polstret beregnet til robuste pister (undersøg hele undersøgelse). Selvom jeg er i gang med at løbe rundt i sko, har jeg også været bedøvet for at afdække mig personligt og foretrækker den færre stablede top på de langt mere faste Addias. I tilfælde af at overvægt i tillæg til fod er klassificeret som topprioritet, er denne Speedcross bedst. Ikke desto mindre for regelmæssig undervisning sammen med den uregelmæssige stigning, kan jeg foreslå denne Terrex Agravic.

All times are GMT. The time now is 6:52 pm.
follow us in twitter
follow us on Youtube
follow us on Facebook